Polgári Világ

Kiállás Szemerkényi Réka mellett

2017. április 06. - Egész népemet fogom...

Nem ismerem Szemerkényi Rékát. Sajtónyilatkozatai alapján nem gondolom, hogy Magyarország külpolitikai érdekeit szolgálta volna a tevékenysége. Egyedül Orbán Viktor érdekeinek képviselete vezette, miközben a magyar miniszterelnök már régóta a magyar érdekek legnagyobb ellensége. Szemerkényi Réka tehát washingtoni magyar nagykövetként nem írta be magát a történelembe. Ennek ellenére a leghatározottabban ki kell állni mellette mindazoknak, akik ebben a lassan orosz provinciává züllő országban legalább az európai civilizáció minimumát szeretnék megőrizni.

1.jpgAzzal ugyanis, hogy a magyar miniszterelnök a nagykövet leváltásáról szóló hírre akként reagált, hogy "nőügyekkel nem foglalkozom", egyszerűen leszajházta a nagykövet asszonyt. Azt mondta ezzel, hogy a külügyminiszter nőügyei nem tartoznak rá. Mintha Szemerkényi Réka Szijjártó Péter nőcskéje lett volna, így az, hogy miként bánik vele az egyéjszakás kaland után, na az nem a miniszterelnök dolga.

Ha mindez egy kisvárosi szakmunkásképző lábszagú tornatermében hangzott volna el egy mosdatlan szájú kamasztól, ez akkor is égbekiáltó tahóság lett volna, amire egy ép erkölcsi érzékű tornatanár visszakézből vágta volna pofon a hencegőt. De a Fideszben ez nem számít bunkóságnak, hanem ez (miként a korrupció is) politikájuk lényege. A vakkomondoros Balogh képviselő nem a nyomban kiközösített pária, hanem a menőcsávó, aki jól helyre tette a kis hülye luvnyát, aki nem tudta, hogy hol a helye. De most már tudja, vissza is vonta a feljelentést. Ahol a képviselők fiatalabb korukban bordélyba jártak, és egy fél város röhögött azon, hogy kellett őket egy rendőrségi razzia során a hátsó kijáraton kimenteni az újságírók elől. Ahol sem a pártban, sem a parlamentben, sem a kormányban nem kell nő, még biodíszletnek se, mert a Fidesz a fehér keresztény férfiak klubja. Ahol maguk közt böföghetnek, csámcsoghatnak, szellenthetnek és szotyolázhatnak. Intellektuálisan és fizikai valóságukban is. Mert az ő felvilágosodás előtti világképük szerint a nők a konyhába vagy a kuplerájba valók. Ezzel bőven alulmúlják még az egyébként szintén nem túl szofisztikált látásmódú Jobbikot is, ahol fiatal, kisgyerekes nők komoly politikai karriert érhetnek el (ez még akkor is figyelemre méltó, ha tartalmilag a képviselőnővel nem lehet egyetérteni). Nincs mögötte sem stratégia, de még csak taktika sem, egyszerű, kendőzetlen megjelenése a végtelenül primitív valóságnak.

Szegény Szemerkényi Réka most ébredhet rá, kit is szolgált olyan lelkiismeretesen. Politikai pályája a meg nem szervezett Orbán–Trump-találkozó miatt, úgy tűnik, véget ért. Lesz tehát ideje azon gondolkodni, jó politikai családot választott-e magának, ahol az ő megítélése nagykövetként sem más, mint egy nőügy szereplőjéé.  Viszont mindenki más, aki jobboldali vagy polgári nőként 2018-ban a szavazólapját a kezébe veszi, gondoljon Szemerkényi Rékára! És semmiképpen sem szavazzon a Fideszre! 

Most pedig álljon ki a volt nagykövet mellett! A magyar állam képviselőjének méltóságáért – a saját méltósága védelme érdekében.

 Polgári Világ

A bejegyzés trackback címe:

https://polgarivilag.blog.hu/api/trackback/id/tr1512404893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

deneskata 2017.04.06. 15:31:27

Szégyenkezem a miniszterelnökünk helyett is. Miféle faragatlan - na mi is? - vezeti az országot.
Erre számítottam volna egy MaxVal BircaMantól, de nem az ország vezetőjétől. (Ádert nem számítom annak. )
Már ott tartok, ha külföldre megyek, igyekszem eltitkolni, hogy magyar vagyok....

Jakab.gipsz 2017.04.06. 15:34:00

Miért kellene bárkinek is kiállni Szemerkényi Rékáért?
Közhivatalnok, azért van főnöke, hogy ha kell dicsérje ha pedig elégedetlen a munka végzésével leváltsa, vagy kirúgja. Ennyi.

A kommunisták szoktak volt mindenből ideológiai kérdést fabrikálni.

miva? 2017.04.06. 15:44:04

@Jakab.gipsz: pl egyetemi oktatásból?

Tiszteltetem Brüsszelet 2017.04.06. 15:44:55

Ekkora egy szófosást.

Arról nem akarsz írni, hogy tette fel a riporter a kérdést?

Thomas Dantes 2017.04.06. 15:45:57

@Jakab.gipsz: Mert nem beszélünk ilyen bunkón nőkről. Azért.

VaradiJanos 2017.04.06. 15:54:17

@deneskata: dénes kata névvel és a gusztustalan kampós pofáddal nem lesz nehéz eltitkolni

padlogaz 2017.04.06. 15:55:55

politikai nézettől függetlenül teljesen egyetértek a cikkel.

Terézágyú 2017.04.06. 16:18:05

@padlogaz:
akkor sorosbérenc libsi vagy. olvasd el feljebb a hozzászólásokat, ők ezt jobban tudják.

miketbeszéltek 2017.04.06. 16:41:04

@MaxVal BircaMan HJCD: Most éppen milyen értékek képviseletében is emeltél szót?

miketbeszéltek 2017.04.06. 17:05:24

@VaradiJanos: "a gusztustalan kampós pofáddal" Ez ám az igaz magyarok magas kultúrája, nem Radnóti "Nem tudhatom verse"!

deneskata 2017.04.06. 17:44:35

Varadi Janos tudhat valamit. Ő a névből és egy mondatból meg bírja állapítani, ki a zsidó. Szálasi jobbkeze lehettél volna. XD
Sajnos nem vagyok zsidó. Most sokkal szívesebben lennék inkább az, mint magyar katolikus.

VaradiJanos 2017.04.06. 17:47:17

@miketbeszéltek: semmiféle tisztelet nem kell egy ilyen dénes kata felé, nem a lába közti réstől lesz vki NŐ. Ez a magyargyűlölő szuka belépett ide és sértegetett másokat. Persze neked ez nem baj, mert a rühedék parazita fajtádból való és nektek szerintetek minden megengedett. Radnótizhatsz és szidhatod a magyarságot, semmi jelentőséged, te hazátlan köpedèk.

VaradiJanos 2017.04.06. 17:49:02

@deneskata: Zsidó vagy, de ez nem baj, nem attól vagy egy nők szégyene, hanem mert ilyen selejtesre neveltek dénes bácsi és a kocája.

VaradiJanos 2017.04.06. 17:49:32

@Gábor Vaszily: csak orron ne köpd magad, parazita!

open access 2017.04.06. 17:56:14

Az, hogy egy egyszerű pártfunkcionárius mérnökember fia otthonról nem hoz magával megfelelő kulturális útravalót, még elmegy. Hogy Oxfordban sem ragad rá semmi, arra már azt mondom, kidobott pénz volt a taníttatása. De hogy valaki miniszterelnökként kocsmai tahó szintű megnyilvánulásokat engedjen meg magának, az már szégyen - nem az övé, ő ennyit tud, és kész. Azok szégyene, akik oda emelték és ott tartják, ahol van.

conchita wurst 2017.04.06. 18:02:20

@open access: Mekkora idióta vagy. Beszoptad hogy Orbán ezt mondta, de arról fogalmad nincs mit kérdezett tőle az ATV riportere, meg ugye a posztos sem írta ide mert akkor nem lehetett volna egy jót Orbánozni.

ásít

nézd meg a vidiót

deneskata 2017.04.06. 18:28:20

@VaradiJanos: Jujj, most nagyon beletaláltál. :(
Hát, még ha elárulom, hogy igazából férfi vagyok és az igazi nevem Keveházi Hunor. Korom 56 és nőtlen vagyok. És igazából rajongok Viktorért, csak ezt nem merem hangoztatni, mert kiderülne jobbos vonzódásom. Az pedig nagy baj lenne, mert egy Soros által támogatott civil alapítványnál dolgozom.
Tessék, most már mindent tudsz rólam. Kérem a látletet! XD

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.06. 18:31:55

@Gábor Vaszily:

Megértelek, hiszen liberális vagy, azaz félsz a népuralomtól.

VaradiJanos 2017.04.06. 18:33:40

@deneskata: látlelet: magát viccesnek gondoló, de nem vicces nagyképű kielégületlen harmincas szingli szutyok

deneskata 2017.04.06. 18:39:00

Harmincas? Mondom, hoy 56!
Egyébként, hadd kérdezzek valamit: ne haragudj meg rám, de ritkán olvasni ilyen mocskos szájú kommentelőt, mint te.
Kíváncsi vagyok, itt éled ki magad és engdede ki a sikertelenséged feletti dühödet vagy a való életben is épp ilyen durva és modortalan vagy?

hwer 2017.04.06. 19:19:26

VaradiJanos, ez igen, bravó. Milyen messze laksz a bekötő úttól?

Jakab.gipsz 2017.04.06. 19:48:18

@miva?: Mi a bajod van az egyetemi oktatással, hogy jön ez ide, különben is ha a brüsszeli géniusznak Martin Schulznak felesleges, az egyetem, elég neki nyolc osztály és még 100% os szavazat többséggel német ország kancellárjának is jelölik, te mit reklamálsz.
Jut eszembe, te jó ég ha ezt a "führer meg tudná", minden bizonnyal irigykedne, neki az érettségizni is kellett német ország romba döntéséhez.

Jakab.gipsz 2017.04.06. 19:52:36

@Thomas Dantes: Ki beszélt bunkón a nőkről, remélem nem gondolod, hogy ha egy diplomata nem végzi el a munkáját, magyar ország érdekeinek a képviseletét, csak mert nő, nem lehet kirúgni, ez faji vagy valamilyen, megkülönböztetés lenne.

deneskata 2017.04.06. 19:58:45

@Jakab.gipsz: Nemigen érted, miről van szó. Nem az elbocsátás a baj. Hanem a stílus. "Nőügyekkel nem foglalkozom" Mi köze a nagykövet női mivoltának a munkája értékeléséhez. Ha azt mondta vvolna bölcs vezérünk: a nagykövet Szíjártó Péter illetékeségébe tartozik, senki nem szól egy szót se. De így, "nőügyekkel" hivatkozni rá, igen is megalázó.

morph on deer 2017.04.06. 20:07:35

@deneskata:
"Miféle faragatlan - na mi is? - vezeti az országot"

Csak nem "tahó felcsúti suttyóra" gondoltál? Mert én igen!

viktor*, vissza kéne venni a kisüstiből, mert a végén még a KDMP szintjére fogsz süllyedni, an(n)ál pedig manapság nincs lejjebb..!

*a csupa kisbetű nem véletlen: a CEU törvény óta a (nemzet)árulóknak kijáró megnevezést használom, - minőségi szintet lépett ugyanis.

Lucien53 2017.04.06. 20:13:38

@deneskata: Nézd meg az adatlapját magáért beszél.

miketbeszéltek 2017.04.06. 20:18:56

@VaradiJanos: Fogd vissza magad, hogy jössz te ahhoz, hogy így ismeretlenül mocskolódjál? (Egyébként meg Horthy-katona nagyapám miatt) 6. íziglen lenyomozott magyar vagyok! (Összesen egy cseh ősű felmenővel!)

Zoszil 2017.04.06. 20:19:28

@morph on deer: "Nőügyekkel nem foglalkozom" Ennél még van lejjeb? Mindig van!
Ez minimum - 50% szavazatot jelentene egy normlis demokratikus országban.

miketbeszéltek 2017.04.06. 20:23:46

@MaxVal BircaMan HJCD: A polgári demokrácia/klasszikus liberalizmus a tulajdonnal rendelkező polgárokra alapuló demokrácia. Éppen a zsarnokok jutottak gyakrabban hatalomhoz a lumpen réteg által!

VaradiJanos 2017.04.06. 20:26:49

@deneskata: sajnálom, szutyok, ezt hozod ki belőlem

VaradiJanos 2017.04.06. 20:30:32

@hwer: "VaradiJanos, ez igen, bravó. Milyen messze laksz a bekötő úttól?"

Az parasztozik, aki nem tudja leírni a "bekötőút" szót?

VaradiJanos 2017.04.06. 20:33:31

@miketbeszéltek: lenézed a népemet, te büdös hazátlan parazita korcs, s most számonkéred a mocskolódást? Szavalok neked Radnótit miközben lepippantasz ha akarod.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.06. 20:36:09

@miketbeszéltek:

S miért jó, ha a legggazdagabb tulajdonosok ráfekszenek a társadalomra, azt saját anyagi érdekeik alapján átalakítják, így elnyomva a kisembereket?

deneskata 2017.04.06. 20:37:54

@VaradiJanos: Á, értem. :) Szóval, ez az igazi belső valód. Ahogy nézem, nem csak én hozom ki belőled a lényeget. Biztos pont vagy a Fidesz táborában: aki más véleményen van, azt mocskolódással tesszük helyre. Méltó oszlopa vagy ennek a kiváló pártnak. Én viszont nem vagyok köteles tűrni a stílusodat. Én nem állok veled többet szóba, sem itt, sem más helyeken. És et javaslom a többieknek is.

miketbeszéltek 2017.04.06. 20:40:59

@VaradiJanos: Nem tudom, ki a néped, nekem a magyarság!

miketbeszéltek 2017.04.06. 20:42:47

@MaxVal BircaMan HJCD: Többször kifejtetted, hogy neked az az ideális társadalom, amikor a muzsikok a nyomorban istenenítik a cár atyuskát!

VaradiJanos 2017.04.06. 21:15:13

@deneskata: Egyáltalán nem zavar ha nem állsz szóba velem, te parazita szőrösláb, elég ha egyoldalúan küldelek el a francba.

VaradiJanos 2017.04.06. 21:17:18

@miketbeszéltek: Olyan jól éled a parazita létedet, hogy már szinte a gazdatest részének érzed magad

morph on deer 2017.04.06. 21:56:15

@MaxVal BircaMan HJCD:
"S miért jó, ha a legggazdagabb tulajdonosok ráfekszenek a társadalomra..."

- Ugye nem a mészároslőrinc nevű spermakezdeményekre gondolsz?
Mert ha igen, akkor nem vagy külömb mint én, az meg meglehetősen gáz a fideszes nyaloncok szemszögéből, szóval jobb, ha tartózkodsz kissé :))

Skankhunt42 2017.04.06. 21:56:56

retteg retteg retteg retteg csúsztat hazudik retteg retteg és már kész is a műhiszti, szajhabotrány, bőrönd össze van-é már csomagolva???

pamut 2017.04.06. 22:01:54

LOL

De cuki kis írás.
Aranyos.

És árulja már el a kedves poszter, Szemerkényi Réka hányszár állt ki a saját maffiája által meglopottak, megalázottak, eltakarítottak, cserbenhagyottak, elárultak mellett? :D

Szemerkényi Réka felszólalt amikor a saját maffiája megzsarolta a magyar népet a manyup vagyonért?
Szemerkényi Réka felszólalt, amikor a saját maffiája kisemmizte, kiebrudalta, lenyúlta több tízezer család trafikját?
Szemerkényi Réka felszólalt, amikor az Orbángárda kopaszai blokkolták a népszavazási kérdés leadását, kiherélve a demokráciát?
Szemerkényi Réka felszólal, amikor minden tisztes magyar embert azonnal hisztérikus gyűlölet-támadás, jéghidegen aljas karaktergyilkosság ér, elhordva őt gyurcsányistától sorosbérencig, ha szólni mer hogy nem kéne lopni, vagy pl. orosz bábállammű zülleszteni az országot?
Szemerkényi Réka felszólal most, amikor épp elpusztítja a saját maffiája a legjobb magyar egyetemet, helyrehozhatatlan károkat okozva Magyarországnak és elüldözve az országból felbecsülhetetlen tudást, kutatókat, tanárokat diákokat, köztük sok magyart?

Hagyjuk már a humorfesztivált kérem szépen.
Szemerkényi Réka soha a büdös életben nem szólalt fel a maffiája egyetlen áldozatának védelmében sem. Abszolút fegyelmezett és végletekig hű maffiatag, orbánista kollaboráns, aki az összes rabláshoz, gaztetthez, hazaáruláshoz maximálisan asszisztált, a haszonból pedig részesült.

Ha van ember aki semmiféle együttérzést, empátiát nem érdemel, akkor az pontosan Szemerkényi Réka. Tahó volt vele Orbán? LOL. Szegénykém, csak nem megsértődött? :D Majd ha ráérek elmorzsolok pár könnycseppet.... :)

morph on deer 2017.04.06. 22:17:08

@pamut:
Ez azért túlmutat a pártszolgálaton - itt ez nem Szemerkényi Rékától szól, hanem egy felcsúti suttyó nőkről alkotott véleményéről!

Valljuk be - így magunk közt, négyszemközt, - hogy orbán viktor egy bunkó paraszt, egy uninteligens tahó, aki képes egy - akármilyen - személyt ilyen primitív módon meghatározni!

Hogy jön egy dagadt törpe ahhoz, hogy egy felnőtt, ivarérett nőt minősítsen?
De tényleg!

Valaki is

morph on deer 2017.04.06. 22:20:53

@morph on deer:
Szóval:
Valaki is közületek elfogadná, hogy a felesége, barátnője, lánya, anyja ilyen összefüggésben kerül említésre egy levitézlett, ámbár köpönyegforgató focista által?

És ha maga a megváltó?

helyén találta a szöget 2017.04.06. 22:26:49

Ez egy szexista cikk.

Képzeljük el ugyanezt, ha férfit hívnak vissza, hogy egy nőt ültessenek a helyére.

Ugye?

helyén találta a szöget 2017.04.06. 22:29:27

@morph on deer:
Mivel minősítette? A konkrét szavak érdekelnének.
Azzal, hogy nőnek nevezte?

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.04.06. 22:39:37

@helyén találta a szöget: Valójában az ATV riportere vmi olyasmit kérdezett, hogy tényleg visszahívják Szemerkényit, aki egy nő?

Persze ezt a részt nem idézgetik, kell nekik a habverés. Amikor beiktatták Szemerkényit akkor azon recskázott az Index hogy fideszes pártkatona.

hö hö

pamut 2017.04.06. 22:42:07

@morph on deer:
Abban semmi vita nincs köztünk hogy Orbán egy tahó paraszt.

Abban is egyetértek, hogy ha bármelyik tisztességes magyar nőről, asszonyról, lányról így beszél a geci, akkor el kell küldeni a jó édes kurva anyjába.

De Szemerkényi Réka kapcsán? :D
Aki aktívan részt vett minden borzalomban az elmúlt 7 évben? :D
Aki pont hogy senkiért nem állt ki akiket a bandája tönkretett?
Csak nem képzeled? :D
Egy kurva szót nem érdemel Szemerkényi Réka, pont.

És ez nem általában a nőkről szól, ez konkrétan Szemerkényi Rékáról szól.
Ha majd a nőkről lesz szó, szóljatok, jövök megvédeni őket.

pamut 2017.04.06. 22:45:40

@Halál kamionja mindenkit elgázol:

hazudsz, szarfaszú orbánbérenc bértroll.

morph on deer 2017.04.06. 22:58:35

@helyén találta a szöget:
Mert szerinted a "nőügy" azt jelenti, hogy nő és ügye van?
Ugye viccelsz?
A "nőügy" hétköznapi értelemben olyasmire vonatkozik, mint amikor például valaki (férfi, hímnemű) csalja a feleségét, avagy egyéb, általában problémás nőkkel kapcsolatos viszonyba keveredik.
A férfi - aki általában hímnemű. (Akkor is, ha fideszes!)
Azaz ebből a szempontból nézve a nő alárendelt szerepet játszik, tehát a jelző pejoratív!

Szerinted egy miniszterelnök megengedheti magának, hogy ilyen összefüggésben nyilatkozzon Magyarország egyik - fontos! - képviselőjéről?
Szerinted az helyes, ha az ország miniszterelnöke arra tesz célzást, hogy az ország egyik képviselője esetleg nem helyeselhetô viszonyba keveredett - amit én egyébként nem hiszek - és ezt ezen a módon teszi közkinccsé?

Vagy egyszerűen a viktor csak a szokásos sötét tahó módján reagált egy hétköznapi kérdésre, egyébként semmi jrlentősége?

De őszintén, egy miniszterelnöktől tényleg csak ez telik?
Szüzmáriám! - mondta Gejza..

morph on deer 2017.04.06. 23:01:34

@pamut:
"Ha majd a nőkről lesz szó, szóljatok, jövök megvédeni őket."

Ez nem politikai, hanem elvi kérdés!
(Ismerhetnél már ennyire :))

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.04.06. 23:02:03

@morph on deer: Így van, tiszta hülye vagy szándékosan provokatív volt az ATV riportere hogy belekeverte a nőzést a kérdésébe, amikor egy nagyköveti döntésnek semmi köze a nő-férfi ügyekhez.

helyén találta a szöget 2017.04.06. 23:04:35

@morph on deer:
"A "nőügy" hétköznapi értelemben olyasmire vonatkozik, mint amikor például valaki (férfi, hímnemű) csalja a feleségét, avagy egyéb, általában problémás nőkkel kapcsolatos viszonyba keveredik."

Ha szerinted ezt jelenti, akkor tanuld még egy kicsit a nyelvet.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.04.06. 23:10:41

ATV: Igaz a hír, hogy visszahívják az amerikai nagykövetet, aki egy nő?

Orbán: Nem foglalkozom nőügyekkel.

Orbán a rá jellemző frappáns módon kezelte le az idióta riportert, ennyi a történet.

Jakab.gipsz 2017.04.06. 23:38:31

@pamut: amit irkálsz pamut címszó alatt nem érdemes elolvasni mert csak gyűlölködő mocsok, olyan vádak tömkelege árad belőled, amit csak a libbancs csőcseléknek, és neked köszönhetünk.
Ti akartátok a nemi szerepektől megfosztani a társadalmi közbeszédet, következtetés képen, ha egy Szemerkényi Réka nevű diplomata el szúr egy munkaköri kötelességéből fakadó feladatot, a magyar érdekek védelmét, (még akkor is ha a kormány valamiről azt állítja, hogy fehér és az valóságban szürke) köteles a szürke fehérsége mellett érvelni, ez a meggyőzés diplomata ügyességének a mércéje, (lásd, Talleyrand, minden körülmények között a francia nép érdekeit védte.), ha pedig nem hozza az elvárt teljesítményt, a női mi volt nem mentség. Tehát egy közalkalmazott valóban gender (semleges nemű) munka végzés közben. Egy miniszter elnöknek pedig nem szükséges a "női alkalmazottak ügyeivel"foglalkozni, mert Szemerkényi Réka Női mivolta nem sérült meg, csak egy munkához nem felelt meg, tehát nincsenek női ügyek. Érthető?

Röviden minden magyar nő ügye a miniszter elnök munkaköri kötelességei közé tartozik, ki véve az állami alkalmazotti női ügyeket. Mi ebben a bonyolult?

pamut 2017.04.06. 23:44:58

@Jakab.gipsz: :DDDDDDDDD

Mi bajod van agyhalott? :DDD
Én is PONT AZT mondom, hogy nem számít hogy egy alkalmazott nő vagy férfi, vagy ahogy te fogalmaztál (elég bénán): "semleges nemű".

Csak tudod NEM ÉN nőügyeztem le ezt a kollaboráns hazaáruló Réka ügyét, hanem a drága hazaáruló geci gazdád. Tehát ha ez neked nem nem teszik, HOZZÁ FORDULJ.

Ami engem illet: MAGASRÓL LESZAROM HOGY ALÁZZA MEG ORBÁN A SAJÁT BŰNTÁRSAIT.

Azok után amikben ez a Réka nevű hazaáruló fideszbűnöző részt vett, tőlem semmiféle szolidaritásra nem számíthat, pont.

És hogy mikben vett részt?

Nesze, pár példa, te kollaboráns:

- Szemerkényi Réka felszólalt amikor a saját maffiája megzsarolta a magyar népet a manyup vagyonért?
- Szemerkényi Réka felszólalt, amikor a saját maffiája kisemmizte, kiebrudalta, lenyúlta több tízezer család trafikját?
- Szemerkényi Réka felszólalt, amikor az Orbángárda kopaszai blokkolták a népszavazási kérdés leadását, kiherélve a demokráciát?
- Szemerkényi Réka felszólal, amikor minden tisztes magyar embert azonnal hisztérikus gyűlölet-támadás, jéghidegen aljas karaktergyilkosság ér, elhordva őt gyurcsányistától sorosbérencig, ha szólni mer hogy nem kéne lopni, vagy pl. orosz bábállammű zülleszteni az országot?
- Szemerkényi Réka felszólal most, amikor épp elpusztítja a saját maffiája a legjobb magyar egyetemet, helyrehozhatatlan károkat okozva Magyarországnak és elüldözve az országból felbecsülhetetlen tudást, kutatókat, tanárokat diákokat, köztük sok magyart?

FOLYTASSAM? VAN MÉG BŐVEN!

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.04.06. 23:46:07

'Mr. Soros, a Holocaust survivor, has financed many liberal causes and promoted democracy through his philanthropy, the Open Society Foundations. '

A CEU rektor holotúlélőnek hazudja Sorost, ez elég pikáns azért.

www.nytimes.com/2017/03/29/world/europe/hungary-george-soros-university.html

morph on deer 2017.04.07. 00:42:28

@helyén találta a szöget:
"Ha szerinted ezt jelenti, akkor tanuld még egy kicsit a nyelvet."

Miért nem javítasz ki, ha én tudom rosszul, te meg jól?
Mert szerinted mit is jelent?

Zárójelben: egy/a miniszterelnöktől csak-csak elvárható, hogy pontosan azt mondja, amit szándékozik, nem? Tehát az "...úgy értette, hogy..." kezdetű mondatokat akár le se írd! Előre is köszönöm!

morph on deer 2017.04.07. 01:20:35

@Halál kamionja mindenkit elgázol:
Faszságot beszélsz, mert tényleg így van.

Ez nem minősíti sem így, sem úgy, nem rosszabb, se jobb, csak éppen ez van!

Szerintem mással támadj, ez nem jörr be.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.07. 06:13:42

@morph on deer:

Ha ők feküdnének rá a társadalomra, az még a kisebb rossz lenne. De nem ők az urak Mo-on.

Skankhunt42 2017.04.07. 11:20:55

Szemerkényi asszonyság biztos röhög rajtatok és jó nagy punci papucsnak tart titeket libsik, nem tekint rátok férfiként, inkább egy zsák szarkupacként, akinek a kezét sem nyújtaná.

miketbeszéltek 2017.04.07. 17:23:50

@MaxVal BircaMan HJCD: Ha a kapitalizmus a legrosszabb, akkor a feudalizmus jobb. Ez egyszerű következtetés!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.08. 08:13:26

@miketbeszéltek:

Így igaz, a feudalizmus emberibb rendszer a kapitalizmushoz képest.

miketbeszéltek 2017.04.08. 09:35:50

@MaxVal BircaMan HJCD: Ja. Jobbágyok/muzsikok éheznek, fejlődés századokon át semmi, a nemesség meg védi a privilégiumait és a dózsölését, a közteherviselésből meg egy hajszálnyit sem akarnak vállalni... De legalább a papság hatalmát, teológiai tévedéseit/bűneit védi az állasi erőszakszervezet.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.08. 10:12:48

@miketbeszéltek:

A kapitalizmusban sokkal nagyobb a társadalmi egyenlőtlenség, mint a feudalizmusban. Ráadásul a feudalizmusban minden ember szökséges, nincsenek marginális, "feleslegesnek" ítélt emberek, mint a kapitalizmusban.

Közteherviselés mindenkinek volt a feudalizmusban.

miketbeszéltek 2017.04.08. 10:43:32

KOrábban a katonáskodás volt a nemesek közteher-viselése. A harcászat korszerűsödésével ez is feleslegessé vált. Jobbágyra valóban szükség volt, röghöz is kötötték őket néhány száz évre az "emberséges" világban.
süti beállítások módosítása